הרמטכ״ל: "התמרון מטיב את התנאים להשבת החטופים"

    קובי פינקלר No Comments on הרמטכ״ל: "התמרון מטיב את התנאים להשבת החטופים"

    הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי נכנס היום לרצועת עזה ונפגש עם הכוחות הלוחמים בשטח. הלוי קיים הערכת מצב עם מפקדי הפלוגות במקום ואמר לחיילים: "התמרון פוגע בחמאס, זה מייצר לחץ, ואנחנו את הלחץ הזה נמשיך"

    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "אתם עושים עבודה מצוינת, באמת זה מרשים מאוד, נכנסתם פה חזק ויש פגיעה קשה מאוד בחמאס בגדוד של בית חאנון", אמר הרמטכ"ל, רא"ל הרצי הלוי, ללוחמים שפגש ברצועה, "הדרך עוד דרך ארוכה, אנחנו נחושים ללכת את הדרך הזו ובאמת להביא את ההישגים למקסימום. גם לפרק את חמאס – צבאי ושלטוני, גם לייצר פה ביטחון מסביב לאזור, ליישובים בעוטף, וגם להשיב את החטופים".

    "כל הדברים האלה עובדים ביחד, תדעו שמה שאתם עושים בתמרון הוא גם מייצר תנאים טובים יותר להשבת החטופים", המשיך הרמטכ"ל, "זה פוגע בחמאס, זה מייצר לחץ, ואנחנו את הלחץ הזה נמשיך".

    "תמסרו למשפחות שלכם הערכה רבה מאוד", נאם הרמטכ"ל, "אנחנו יודעים שזה לא פשוט, אנחנו מאוד מאוד מעריכים את זה שאתם פה ואומרים לנו לכו קדימה כמה שיותר, ואנחנו יודעים שמאחורי כל אחד יש משפחה, יש עבודה – כל המדינה מאוד מעריכה את זה. אני בשם צה"ל אומר לכם, הערכה רבה מאוד ועם הרוח שלכם אנחנו נחושים להחליט להמשיך קדימה".



    0 תגובות